Britt-en-Winston-2-maanden-Thailand.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Theo

Reacties

Reacties

dvdwalt@live.nl

alles goed daar bij jullie??? zijn jullie al bij wasena haar ouders???
vandaag naar het ziekenhuis voor controle, en op verjaardag bij klasina , en morgen is tosca jarig word ook al weer elf.
en gaan de kids al naar school???
kinderen waren erg blij met de mooie kleren.goed uitgezocht.
mis mijn shopmaatje hoor .zitten al weer volop aan de nederlandse kost, ,maar konden voor mij nog wel een paar weken thais eten hoor ,vond ik ook erg lekker. hoop dat het jullie goed vergaat en tot de volgende mail knuffel van af hier.

remco en hilda

Hallo allemaal
Wat een prachtige foto's zeg.Ik wil wel geloven dat Theo en Dirkje de ogen hebben uitgekeken.Prachtige tempels en een mooie omgeving.
De foto"s waar de kinderen mee helpen in de rijstvelden vind ik helemaal super.En Britt bij opa op de scooter echt helemaal stoer.

Veel liefs
Remco en Hilda
Jelle Pieter en Hylke Jan

De Ramautartjes

Ola allemaal.

Zo te zien vermaken jullie je prima... heerlijk hoor. Jammer dat de scholen gesloten zijn.... aan de andere kant ben je misschien minder gebonden aan tijden. Wat een boel foto's en wat mooi allemaal. Geweldig. Veel plezier nog de komende periode... Groeten aan iedereen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!