Britt-en-Winston-2-maanden-Thailand.reismee.nl

bijna maximaal genieten

Nog 1 nachtje slapen en we kunnen niet wachten om de deur achter ons dicht te trekken.

Wasana is twee en half jaar niet bij haar familie geweest, een gek gevoel als ik daar aan denk. Ik zie mijn familieleden meestal om de twee en halve maand.

Gisteren mocht Britt afzwemmen voor haar A diploma. Moederziel alleen in dat grote zwembad maakte diepe indruk op onze dochter. Een half uurtje later achter op de fiets naar huis met je diploma wapperen en direct trots mamma bellen die nog voor de laatste avond voor de vakantie aan het werk ging.

Winston neemt vandaag afscheid met traktaties van de peuterspeelzaal De Ballon. De juffen krijgen als afscheid voor de goede zorgen een mooie bos bloemen.

Ook leuk nieuws van onze Friese tak van de familie. Theo en Klasina verwachten een kleine.Ik weet dat ze deze weblog volgen, dus van deze zijde van harte gefeliciteerd !!!

Deze week las ik ineens een bericht dat inbrekers ook mee lezen op vakantiesites. Via gegevens op de site of via het IP adres weten ze dan wie wanneer op vakantie is. Beste inbrekers, als u mee leest, dan laat ik u weten dat wij alle kostbare zaken bij anderen in een kluis hebben laten liggen. In ons huis is dan ook niet veel van waarde te halen. Van allerlei apparatuur zoals tv en computer zijn alle gegevens zoals serienummers genoteerd. Daarnaast zijn alle buren extra op hun hoede. Ze hebben een sleutel om de planten water te geven, de post uit de brievenbus te halen en onze vier vissen te voeren. Als laatste hebben we geregeld dat ons huis soms enkele dagen door familie wordt gebruikt. U bent gewaarschuwd, of is dit juist te uitdagend voor u ?

De koffers staan al gepakt en morgen om kwart voor negen staat er een taxibusje voor de deur. Dan gaat onze vakantie echt beginnen. Het moment dat je de deur achter je dicht trekt en de sloten omdraait, is voor ons het sein om de knop op maximaal genieten te zetten. Voor de kinderen is het wachten op Schiphol geen enkel probleem. Zij mogen spelen ( en eten ) bij onze Amerikaanse vriend Mac Donald. Altijd een topper als je klein bent. De ouderen onder ons gaan nog even taxfree shoppen. Ik zal daar wel een kistje mooie sigaren uit een winkel slepen.

Ons volgende bericht zal ergens uit Thailand komen, een plaats waar een computer beschikbaar is en waar ik zin heb om de weblog weer bij te werken. Niets moet tijdens deze vakantie, dus ik hoef geen excuus te verzinnen als ik even niets van me laat horen. Ik zal tussentijds wat aantekeningen maken en veel foto's om de site dan weer op te vrolijken.

dvdwalt

geweldid.en ook an de inbrekers word gedacht , wat leuk dat ze dan ook eens voor niets komen, want zo zal het bij ons ook gaan .en voor andere familieleden ,haha wij gaan lekker aan dit reisverhaal meedoen.

martin

Goede reis!

Luit

Heel veel plezier. Wees onderweg ook voorzichtig met je spullen. Want je weet, de rover slaapt nooit.
Geniet van vrijheid, gezondheid, gezin en familie en alle indrukken.

De Ramautartjes

Ola, een hele fijne vakantie toegewenst. Helaas door de drukte van al het klussen zijn we elkaar misgelopen.... als jullie terug zijn, hopen we verhuisd te zijn en dan maken we het ff goed.... Leuk hoor jullie site. We zijn benieuwd naar jullie verhalen en vooral naar de mooie foto's.

Have fun, groeten aan idereen.....See yah

Wu

Veel plezier met jullie vakantie!!!
Goed insmeren met de zonnebrandolie, maar wel mooi bruin worden. En ook van harte gefeliciteerd met de diploma van Britt.
We zien elkaar naar de vakantie.
Doe groeten aan je moeder voor me.

Kusjes van Wu

Willem Bas

Hoi Automaat,
Fijn dat het er eindelijk weer van kan en mag komen. Geniet er van en doe Wassana en de kids de groeten van ons uit Oegstgeest ;-)
Met een hartelijke groet
Willem Bas

Geert-jan van Gestel

Theo,

Leuk man, z'n online reisverslag.
Een hele fijne vakantie met je gezin.

groet
Geert-jan.

test

test

taeke en jelly

Hier weer even een berichtje van ons.
Wat een geweldige avonturen beleven jullie daar met zn allen geweldig.
Hier bij ons gaat alles super.
Tot snel
Groetjes taeke jelly rene nick en rianne