Britt-en-Winston-2-maanden-Thailand.reismee.nl

Einde verhaal

Beste lezers van deze weblog,

aan twee maanden vakantie met ons gezin in Thailand is een einde gekomen. 21 verhalen en 191 foto's verder op deze weblogen we zijn weer veilig thuis. De laatste dagen hebben we veel, nee heel veel ingekocht in allerlei markten, winkelcentra etc in Bangkok. Het kon niet op de ene na de andere aanbieding, maar veel kleintjes maken toch dat je in een paar dagen veel geld kwijt bent. Britt en Winston waren die tijd bij tante Ke en oma in het apartement in Bangkok, in de wijk bangkapi en zijn veel op allerlei speeltuinen geweest. Ze hebben zich prima vermaakt en winkelen is niet echt hun ding.

De terugreis was vermoeiend. Britt en Winston hebben we op kunnen houden tot de vlucht om 03.00 uur uit Bangkok vertrok. Aan boord zat een divers gezelschap. Voor ons zat een Chinese man met een klein huilend , nee krijsend kind. Het kind was ontroostbaar omdat moeder om een of andere manier niet mee was. Gelukkig kregen ze voor de start een plaats helemaal achter in het vliegtuig ver weg van ons. Ik heb ze ook niet mee gehoord. Verder zaten er om ons heen een heel gezelschap Tokkies. Volgens mij door de sociale dienst op vakantie gestuurd om de overlast in hun woonbuurt eindelijk eens te beperken. Gelukkig hebben ze veel geslapen aan bord, dus ook dat veel mee. Het vliegtuig was afgeladen, want de schoolvakanties zitten er bijna op. Ook veel Thais/ Nederlandse gezinnen net als ons.

Britt en Winston hebben door hun vermoeidheid demeeste tijd van de vlucht geslapen. Wasana en ondergetekende bijna niet en dat breekt ons nu op. Britt en Winston barsten thuis weer van de energie terwijl wij een flinke jetlag hebben. Vanavond maar flink vroeg naar ons vertrouwde waterbed en direct gaan slapen met de handen boven de lakens.

Thuis aangekomen was het huis helemaal schoon gemaakt en er waren slingers voor onze thuiskomst, pakjes voor de verjaardag van Winston en een mooie bos bloemen. dat doet je wel weer goed na zo'n lange reis. Dit weekend gaan we nog even nagenieten in Friesland voor de zomervakantie echt voorbij is.

Alle lezers, ik heb door de verhalen en foto's mijn eigen vakantiedagboek gemaakt en het is goed bevallen. Een volgende keer ga ik het weer proberen, dus tot een volgend verhaal.....

Eva

Welkom thuis! Goed te lezen dat jullie weer veilig thuis zijn! Rustig aan en geniet nog even van het laatste stukje vakantie!!

De Ramautartjes

He luitjes, lekker weer thuis??? We hebben onwijs genoten van jullie verhalen en foto's. Binnenkort maar weer eens afspreken en dan nogmaals de revu laten passeren......We zijn het afgelopen weekend verhuisd, dus niet aanbellen in de Herenstraat he!!!

Groeten van ons....

Willem Bas

Hoi Automaat, bedankt dat je ons hebt meegenomen op je/jullie reis. Het was leuk om te lezen en met de bijzondere foto's leuk om te zien.
lao jer gun!
Willem Bas

Henk de Vries

Beste Theo en gezin
Gelukkig zijn jullie weer veilig thuis
en ben blij dat jullie goed genoten hebben van de vakantie.
Theo ik ga je snel weer zien

Groetjes,

Henk

Fam Tesser

Welkom terug!! We hebbne genoten met jullie verhalen en foto's.

Groetjes,

Nawinda,Dara,Toon en Aungdoi